Tack för en ”Magisk konsert” Vi önskar alla en glad sommar och ses igen vid körstarten 11 augusti.
Foto :J ohanna Lethin Jacobson
|
||||
Konsertbild Ales Stenar 17 juniTack för en ”Magisk konsert” Vi önskar alla en glad sommar och ses igen vid körstarten 11 augusti.
Comments are closed. |
||||